Komunikaty o przerwach technicznych
Uprzejmie informujemy, że we wtorek, 20 lutego, w godzinach 21:00-00:00 planujemy przeprowadzić prace serwisowe na systemach bankowości elektronicznej. W związku z tym, przez ten okres cała bankowość elektroniczna: Ebanknet, Ecorponet, BLIK i SGB Mobile będą niedostępne.
Uprzejmie informujemy, że w nocy z soboty na niedzielę, czyli 15 lutego o godz. 22:00, rozpoczniemy prace technologiczne na naszej infrastrukturze IT. Do 16 lutego, godz. 10:00, niedostępne będą: aplikacja SGB Mobile (a więc m.in. usługi BLIKA: płatności, przelewy na telefon oraz prośby o przelew) oraz Przelewy Express Elixir
W dniu 13 lutego 2025 r. od godziny 00:00 do godziny 00:45 niedostępne będą przelewy na telefon BLIK i przelewy natychmiastowe Express Elixir.
Uprzejmie informujemy, że ze względu na prace serwisowe po stronie naszej i dostawców w dniach 2-3.02.2025 w godzinach 23:00-23:30 niedostępne będą przelewy natychmiastowe Express Elixir oraz w godzinach 23:00 - 04:30 niedostępne będą przelewy na telefon BLIK.