Wniosek 300+

Złóż wniosek w bankowości internetowej!

Świadczenie Dobry Start przysługuje raz w roku na rozpoczynające rok szkolny dzieci do ukończenia 20 roku życia. Dzieci niepełnosprawne uczące się w szkole otrzymają je do ukończenia przez nie 24 roku życia. Wniosek o świadczenie Dobry Start można składać od 1 lipca do 30 listopada 2024 r.

  • od 1.07.2024 r. złożysz wniosek (jak w ubiegłym roku - tylko elektronicznie).
    Gdy złożysz wniosek, to ZUS sprawdzi, czy masz profil na portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, czyli w systemie informatycznym ZUS, za pośrednictwem którego można załatwiać sprawy w ZUS przez internet – bez wychodzenia z domu. Jeśli nie – Zakład założy Ci taki profil. Potwierdzenie założenia profilu otrzymasz na adres e-mail, który podasz we wniosku. Natomiast na numer telefonu z wniosku otrzymasz jednorazowe hasło, które musisz zmienić przy pierwszym logowaniu do PUE ZUS;

  • do 30.11.2024 r. musisz złożyć wniosek.

 

  • -

 

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej:

https://www.gov.pl/web/rodzina/dobry-start

Program Dobry Start - ZUS

 

 

Opis programu DOBRY START

 

Świadczenie Dobry Start przysługuje raz w roku na rozpoczynające rok szkolny dzieci do ukończenia 20 roku życia. Dzieci niepełnosprawne uczące się w szkole otrzymają je do ukończenia przez nie 24 roku życia.

 

Jak wypełnić wniosek Dobry Start w systemie bankowości elektronicznej Banku?

Reklamacje dotyczące obsługi wniosku Dobry Start

baner toplayer
Zmiana wyglądu strony internetowej