Ważne linki
-
Bankowość elektroniczna
Bankowość elektroniczna

Bankowość elektroniczna
Menu na urządzeniach mobilnych
- Klienci indywidualni
- Firmy
- Rolnicy
- Rachunek rolniczy
- Kredyty
- Obrotowe
- Inwestycyjne
- Preferencyjne ARiMR - z dopłatą do oprocentowani
- Linia RR - kredyt na inwestycje w rolnictwie i w rybactwie śródlądowym
- Linia Z - Kredyt na zakup użytków rolnych
- Linia PR - Kredyt na inwestycje w przetwórstwie produktów rolnych, ryb, skorupiaków i mięczaków
- Linia K01 - Kredyt na wznowienie produkcji w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej, w których wystąpiły szkody spowodowane przez suszę, grad, deszcz nawalny, ujemne skutki przezimowania, przymrozki wiosenne, powódź, huragan, osun
- Linia K02 - Kredyt na wznowienie produkcji w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej, w których wystąpiły szkody spowodowane przez suszę, grad, deszcz nawalny, ujemne skutki przezimowania, przymrozki wiosenne, powódź, huragan, osuni
- Preferencyjne ARiMR - z częściową spłatą kapitału (symbol CSK)
- Hipoteczne
- Proekologiczne AGRO
- Karta kredytowa
- Ubezpieczenia
- eBank
- O Banku
- Kontakt
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Powiatowy Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Mazowieckim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej Powiatowego Banku Spółdzielczego w Tomaszowie Mazowieckim.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie oświadczenia przedstawionego przez extranet Joanna Paździerska, która zadeklarowała zgodność z wytycznymi W3C WCAG 2.2. Wykonawca przedstawił stosowne oświadczenie.
Skróty klawiszowe
Na niniejszej stronie internetowej dostępne są następujące skróty klawiszowe umożliwiające nawigację bez potrzeby używania urządzeń wskazujących (np. myszki):
- 0 - wywołanie podstrony zawierającej niniejszą "Deklarację dostępności",
- 1 - wywołanie strony głównej,
- 2 - przejście do menu głównego,
- 3 - przejście do treści strony,
- 4 - wywołanie podstrony z mapą strony,
- 5 - przejście do wyszukiwarki,
- 6 - przejście do ułatwienia dostępności,
- 8 - wywołanie strony w wersji graficznej.
Sposób użycia klawiszy dostępu jest zależny od posiadanego systemu operacyjnego:
- Windows
- Mozilla Firefox: Shift + Alt + litera/cyfra
- Opera: Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
- Edge / Internet Explorer: Alt + litera/cyfra a następnie Enter
- Google Chrome/Brave: Alt + litera/cyfra
- Linux
- Mozilla Firefox: Shift + Alt + litera/cyfra
- Opera: Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
- Google Chrome/Brave: Alt + litera/cyfra
- macOS
- Safari: Ctrl + litera/cyfra
- Mozilla Firefox: Shift + Ctrl + litera/cyfra
- Opera: Ctrl + Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
- Internet Explorer: Alt + litera/cyfra a następnie Enter
- Google Chrome/Brave: Ctrl + Option + litera/cyfra
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Inspektor ds. marketingu i relacji z klientami Krzysztof Nastarowicz - mejlowo krzysztof.nastarowicz@pbstom.com.pl lub telefonicznie +48 504 859 069.
Obsługa skarg związanych z dostępnością
Skargę złóż listownie, mailem lub ustnie do kierownictwa naszego banku:
- Centrala Banku - Powiatowy Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Mazowieckim,
- Dane teleadresowe: ul. Handlowa 35/37, 97-200 Tomaszów Mazowiecki,
- Adres e-mail: centrala@pbstomaszow.sgb.pl,
- Telefon: +48 44 726 09 39
podając:
- imię i nazwisko,
- adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu,
oraz wskazując wymagania dostępności, które nie zostały spełnione.
Mamy ustawowy obowiązek rozpatrzyć skargę w terminie 30 dni od dnia otrzymania skargi a w szczególnie skomplikowanych przypadkach w terminie do 60 dni od dnia otrzymania skargi.
Masz także prawo złożenia zawiadomienia o niespełnianiu wskazanych wymagań dostępności Prezesowi Zarządu PFRON lub organowi nadzoru rynku tj. Rzecznikowi Finansowemu.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Oddział Tomaszów Mazowiecki
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking oddziałowy, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca.
Punkt Kasowy Czerniewice
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking zewnętrzny do 20 m, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca
Punkt Kasowy Lubochnia
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking zewnętrzny do 20 m z miejscem dla osoby z niepełnosprawnością, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca
Punkt Kasowy Białobrzegi
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking zewnętrzny do 20 m, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca
Oddział Inowłódz
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking zewnętrzny do 20 m, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca
Filia w Rzeczycy
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking zewnętrzny do 20 m, drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca
Filia w Poświętnem
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking zewnętrzny od 20 do 100 m, drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca.
Oddział w Budziszewicach
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking zewnętrzny do 20 m, drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca.
Punkt Kasowy Żelechlinek
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking zewnętrzny do 20 m, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca.
Oddział w Wolborzu
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking zewnętrzny do 20 m, komunikacja publiczna (przystanek autobusowy poniżej 100 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca.
Oddział w Ujeżdzie
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking oddziałowy, drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca.
Oddział w Będkowie
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking oddziałowy, drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca.
Filia w Czarnocinie
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking zewnętrzny do 20 m, drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca.
Filia w Rokicinach
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking oddziałowy, komunikacja publiczna (stacja PKP poniżej 300 m od placówki), drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Osoba ze szczególnymi ze szczególnymi potrzebami może otrzymać dokumenty lub informacje w wybranej przez siebie formie w terminie 7 dni od zgłoszenia takiej potrzeby.