Dziś jest:
Wtorek, 27 Czerwca 2017
Imieniny:
Cyryla, Władysława, Maryli

SGB jak potrzeba

„Sprawdź jak współdziałamy w Spółdzielczych Bankach SGB” – zachęca Spółdzielcza Grupa Bankowa w nowej kampanii wizerunkowej przygotowanej przez agencję Men at Work.

 

Nowoczesne pojmowanie spółdzielczości to działanie w duchu współpracy i odpowiedzialności za lokalną społeczność tak scharakteryzować można Grupę SGB. Bank istniejący w danej miejscowości czasem od półtora wieku, nie może funkcjonować w oderwaniu od lokalnej rzeczywistości. Jego działania są podporządkowane rozwojowi miasta, gminy, regionu. Wspiera lokalny biznes, świadczy usługi dobrze dopasowane do potrzeb mieszkańców danej społeczności, bo po prostu dobrze ją zna.

Spółdzielcza Grupa Bankowa to najstarsze zrzeszenie banków spółdzielczych w Polsce z ponad 1800 placówkami. Pierwsze banki spółdzielcze powstały w Polsce 160 lat temu jako spółdzielnie, działające na zasadzie samopomocy. Członkowie spółdzielni – rolnicy i rzemieślnicy zaciągali niskooprocentowane pożyczki ze zgromadzonego wcześniej kapitału. Banki spółdzielcze nie były zatem, jak banki komercyjne, nastawione na maksymalizację zysków, ale przede wszystkim na pomoc swoim klientom.

Te idee kontynuuje dziś z powodzeniem Spółdzielcza Grupa Bankowa. „Gdy wielu działa tak jak im wygodnie, w Spółdzielczych Bankach SGB działamy tak, jak potrzeba” – to nie tylko cytat ze spotu telewizyjnego. Zdaniem klientów, właśnie prokonsumenckie nastawienie i sposób obsługi zdecydowanie wyróżnia Banki Grupy SGB na rynku.

W Bankach Spółdzielczych SGB jesteśmy skoncentrowani na rozwiązywaniu problemów klientów, tam gdzie się one pojawiają i w sposób dopasowany do lokalnych warunków, a nie tylko i wyłącznie na sprzedaży produktów – podkreśla Anna Marciniak, dyrektor marketingu SGB Bank SA. Banki z szyldem SGB zlokalizowane są w niemal dwóch tysiącach miejscowości. Nie tylko w dużych miastach, ale także w małych i tych najmniejszych miejscowościach. Banki SGB dają wsparcie wszędzie tam, gdzie inni nie chcą lub nie potrafią, a klienci mają pewność, że tu zawsze znajdą rozwiązanie. Spoty telewizyjne przygotowane przez agencję Men at Work mają zachęcić klientów do sprawdzenia „jak współdziałamy w Spółdzielczych Bankach SGB”. W kontraście do chłodnych instytucji, działających „tak jak im wygodnie” - Banki Spółdzielcze SGB, służą klientom „tak jak potrzeba”. Kampania wprowadza przygotowywaną od kilku miesięcy wraz z agencją nową strategię komunikacji pod hasłem „Liczysz się dla nas” oraz nową linię komunikacji wizualnej.

Spot emitowany będzie w głównych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN i Polsat). Reklamy pojawią się także w tygodnikach opinii, ogólnopolskich rozgłośniach radiowych, w Interencie, na outdoorze, a także w placówkach. Kampania startuje z początkiem października i potrwa miesiąc.

Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada Men at Work. Spot przygotował dom produkcyjny FilmProdukcja. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.

Sekretariat: Tel: 44 726 09 39     Fax: 44 726 09 42
© Copyright Powiatowy Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Mazowieckim      All rights reserved   |   powered by netadmin 7.00
Dane z dnia: 2017-06-27
1 CHF3.8719w dół-0.0054
1 EUR4.2120do góry+0.0003
1 GBP4.7728w dół-0.0241
1 USD3.7442w dół-0.0211